Powered by Blogger.

Pengumuman Kuiz KPD3016

>> Sunday 29 May 2011

Assalamualaikum & Salam Sejahtera:

1. Ini adalah pengumuman tentang kuiz KPD3016. Saya akan jalankan kuiz KPD3016 yang pertama pada 6 Jun hingga 10 Jun (Isnin - Jumaat) ini iaitu pada minggu kedua cuti persekolahan.
2. Kuiz akan diadakan 2 sesi sehari iaitu sesi pertama pada pukul 8pg - 12tgh dan sesi kedua adalah pada 3ptg - 7mlm pada setiap hari.
3. Saya akan bahagikan anda semua mengikut kumpulan dan saya akan hantarkan nama-nama tersebut untuk anda semak dalam email lain.
4. Bersama-sama ini saya sertakan panduan menjawab kuiz sebagai rujukan. Sila kemukakan soalan sekiranya anda tidak faham.
5. Oleh kerana saya telahpun mengubah tarikh kuiz dari tarikh asal iaitu minggu pertama cuti sekolah, saya berharap tiada pelajar yang tidak dapat membuat kuiz mengikut schedule yang ditetapkan.

Terima Kasih.


--
~Dr Azidah Abu Ziden

Post a Comment

About This Blog

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP